Lejonet

Haha hej från lejonet, ser fan ut som ett på bilden hahah. Nej men det är för att håret ligger på min stora fluffiga halsduk såååå ni vet liksom. Kom iallafall precis hem, var ju och fixade datorn men det visade sig att fläkten bara var för dammig hehe. Så det var ju bra nyheter! Men ska fortfarande köpa en ny dator. 
 
Så skönt att komma ut och få lite luft också, låg ju inne hela dagen igår, i och för sig mådde jag jätte dåligt men ändå. Klarar inte av att bara ligga, man blir så seeeg! Ska strax städa lite och kolla på tv för sen blir det middag och iväg och storhandla! Men så här såg jag ut idag iallafall, inge smink som vanligt men det är skööönt. Orkar inte bry mig om att sminka mig längre typ, så skönt att va osminkad ju! Ååh det är Project runway på tv, bääääst ju!
 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-16 kl.19:51:49

Kan du tipsa om några bloggar som du läser? Helst inte såhär jätte kända bloggar utan mer dina vänners eller okändas bloggar. Älskar din blogg btw!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-16 kl.20:26:36

vart kommer klänningen ifrån?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-17 kl.11:49:27

Åh, vad liten du är vännen!
Jag vet att det känns förjävligt att gå upp i vikt. Och det är svårt, det tar tid. Och tycker själv att man ser bra ut osv. Men sanningen är att man själv inte ser hur smal man egentligen är. Idag mår jag så himla bra och jag kan äta som vilken människa som helst, efter att haft en typ av ätstörning och varit smal.
Så jag vill bara peppa dig och säga att du verkligen är hur fin tjej som helst.Men du är så himla liten :( Jag hejjar på dig. Och tänk på hur mycket roligt du kan göra i sommar med dina vänner, utan att må dåligt över det. KRAMAR
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-17 kl.12:26:21

har också den klänningen från hm men har svårt för hur jag ska matcha den, hur ska du ha din?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-17 kl.19:15:04

Har du lyckats gå upp på egen hand?! Du ser rikigt bra ut iaf, är du fortfarande underviktig? =) fortsätt kämpa som du gör! KRam
Svar: Nej har gått ner....
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-17 kl.21:14:39

men idiot du ser ju att hon gått ner, onödig kommentar, de sista en anorektiker vill höra är att han/hon gått upp speciellt när hon gått ner?? hon är ju pinnsmal. jävla cp
${CommentAuthorLinkIf}

2013-05-09 kl.19:53:44

Vilka smala ben du har!!!! Snälla ät något godare än godast varje dag! :(:(
Skriv en ny kommentar