Min dag kortfattat

Jeans - Gina tricot | Linne - H&M | Skinnjacka - Jofama by Kenza | Svart stor halsduk

Så här såg jag ut idag! Visst har jag blivit lite bättre på outfits? Haha okej har publicerat 2 stycken... Ne men har lite svårt när det gäller bilder på min kropp för jag är så nojjig vad folk ska tycka, tror typ alltid det värsta... Iallafall så drog jag och mamma till centrum där jag shoppade lite, visar bild på det imorgon! Och så åkte vi till Siba där jag kollade på macbook, måste ha en ny dator nämligen så det lutar mot en sån och sen storhandlade vi. Nu sitter jag i soffan och har käkat middag för en timme sen typ och har precis deklarerat, min första deklaration haha! Nu ska jag ta ett glas vatten, törstar ihjäl och så ska jag läsa bloggar. Puss!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-09 kl.20:53:32

Tycker seriöst synd om din kropp.. Har allt du lärt dig på mando varit helt bortkastat med tid? Skulle inte du bli frisk, kunna äta och NJUTA utav maten? Vill du kunna njuta utav godis?
Vill även berätta att jag också har anorexia nervosa så det är inget påhopp från någon som inte vet vad hon snackar om. Har levt i den här skiten i snart 5 år.. Men det finns hopp, avbiter just nu en kexchoklad, en kolhydrats och kaloribomb men how gives A fuck när man försöker bli frisk? Inte jag!!
Fortsätt kämpa Natalie!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-09 kl.21:41:33

Hon försöker ju bli frisk och hon har kommit en bra bit på vägen!! Så allt hon lärt sig på Mando är inte bortkastad tid nej
${CommentAuthorLinkIf}

2013-04-11 kl.18:54:01

Äcklig kropp
Svar: Tråkigt att du tycker det, men jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om vad du tycker :)
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar