4 facts about me

Jag har otroligt dåligt tålamod, vill ha resultat på saker och ting jag gör direkt. Klarar inte av att vänta! 

Det värsta jag vet är när mitt rum är stökigt, blir sjukt stressad av det! Så mitt rum är för det mesta alltid städat, har typ aldrig kläder liggandes. 

Jag missbrukar typ utropstecken har jag märkt när jag skriver inlägg, får nästan alltid skriva om inläggen för jag skriver utropstecken efter varje mening typ haha!
 
Jag föredrar hemmakvällar framför fest under hösten/vintern! Tycker det är så mycket mysigare att ligga inne och se på film antingen själv eller med sällskap än att festa och sen stå ute och vänta på bussen hem och frysa arslet av sig... Men självklart är det kul att dra ut också, men tycker det är roligare att dra ut på sommaren/våren när det är lite varmare ute! Vet inte hur många nätter jag spenderat som en snögubbe när jag väntat på nattbussen i gullmars, usch! Sen är det väl så rent krasst att jag känner såhär just nu också mycket pga. min situation.
Skriv en ny kommentar