6 svar

Kan du inte skriva vart grejerna är ifrån? Det är ju lite onödigt att göra sånnadär inlägg annars... :) kram!
Som jag sagt ungefär fem hundra gånger nu så kan ni klicka på bilden så kommer ni till polyvore och där står det pris, märke och vart du kan köpa sakerna osv osv! Läser ni ens mina inlägg?
 
Vart kommer tröjan ifrån? snälla svara i ett inlägg!
Den kommer från Odd molly!
 
Du sa ju att du skulle börja skriva vart dom kom ifrån :( och vill inte verka dryg men du jobbar inte va? hur har du råd??? antar att du har en snäll mamma?
Har svarat på den här frågan förut också, men svarar på den återigen. Nej jag jobbar som sagt inte eftersom jag inte får det och jag har sparade pengar samt att mamma betalt en hel del.
 
Har du tips på sidor med billiga men ändå snygga höstkläder?
Nelly.com och asos.com är dom sidor på nätet som jag tycker har bäst utbud och där kan man hitta allt möjligt! Iallafall på Nelly! Där har du ju olika märken och olika prisklasser osv!
 
Vart kan man köpa dom? den svarta var fett snygg'
Som sagt, klicka på bilden så ser du vart du kan köpa dom. 

Ditt linne var verkligen fint, var har du köpt det? :) 
Det är köpt på Bikbok, men det var ett tag sen och det sålde slut på en gång så det finns inte att köpa längre tyvärr!
 
 
Skriv en ny kommentar