Fredags mys

Nu är jag hemkommen från skolan och ligger just nu i sängen framför tvn och latar mig lite, är verkligen helt slut efter en hel skolvecka med vanliga lektioner. Redan skoltrött haha! Vad var det jag sa? Jag visste att efter en vecka skulle jag sitta och fråga mig själv hur jag kunde saknat skolan? Och det undrar jag faktiskt... Men det är ändå skönt att komma in i rutiner och så. Jag ska strax sätta mig och plugga lite tills dess att mamma kommer hem så blir det middag och sedan fredagsmys, behöver verkligen det! Skolan tar som sagt verkligen på krafterna och speciellt mina krafter... Hoppas ni haft en skön fredag än så länge och får en lika mysig/rolig kväll! Snart så ser ni mig på klubbarna i Stockholm stad, snart så! Kämpa kämpa!
 
Bildbrist så ni får två detaljbilder på dagens! Var så trött imorse så slängde på mig det som låg närmst. Åh det är så skönt att ha tillbaka min systemkamera, så man kan ta fräscha kvalitets bilder till bloggen!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-31 kl.11:56:06

Kan du visa en bättre bild på hur pälsvästen ser ut på? Funderar på att köpa en likadan :)
Skriv en ny kommentar