Hervé Léger

Hervé Léger

Något jag verkligen velat ha i flera år är en klänning från Hervé Léger, dom är så himla snygga och sitter så himla snyggt på kroppen! Eller ja, iallafall om man är kändis eller en modell som har råd med en PT haha! Nej men jag ska definitivt spara ihop pengar till en sådan här klänning och köpa en när jag är frisk och kan ha den! Här ovan har jag valt ut några snygga modeller på klänningar, hittade dock inga snygga med mer färg på polyvore men modellen och färgen på klänningen som Miranda bär på bilden nedan är så snygg! Men eftersom klänningarna går på några tusen kanske det är ett smart drag och välja en i en diskret färg? Som dom i collaget? Eller ska man vara lite wild and crazy och köra på en i färg? Vi får se! Men det är iallafall ett mål jag har; spara ihop pengar till en Hervé Léger klänning!
 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-09 kl.03:02:44

du har ju tagit typ hela ditt inlägg av moonans.forme.se! kom på något eget! ser att du tar mycket av hennes ord till dig blogg. wtf
Svar: Haha nej det har jag tyvärr inte. Fick inspo om klänningarna på: http://hejsanalexs.se/2013/august/godmorgon-3.html#comments då hon har en klänning från Hervé Léger!
Och sen gick jag in på Jennifers blogg (det var förresten på devote som hon skrivit sitt inlägg om klänningarna) och det var inte ens i närheten av likt hennes inlägg haha! De enda som var "likt" var det att hon också vill ha en. Och de är hon ju sällan ensam om så hahahah wtf ja?
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-09 kl.13:12:18

Härmar ju fan Jennifer moonan!! Hon skrev också att hon skulle bli fisk o bära en
Svar: Haha åh herregud fick inte inspo av henne + jag har skrivit i många inlägg att jag ska bli frisk? För jag får bara massa elaka kommentarer om min kropp om jag skriver att jag ska köpa en nu så vafan lägg ner haha!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-10 kl.00:25:52

Hej ett tips det finns en liknande sån klänning som är skit snygg inne på Monroe i sturegallerian! Du är fin!
Skriv en ny kommentar