Hunky dory

Har i över ett år gått och spanat på den här tröjan från Hunkydory! Vet inte varför jag inte slagit till faktiskt, har provat den flera gånger inne på Mathilde och den är verkligen sååå himlans skön! Så funderar på att slå till på den när jag får mina pengar den 25e, den är ju trots allt skit bra att ha nu till hösten så det vore ju inget onödigt köp liksom! Fin är den också!
 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-02 kl.21:09:39

Köpte den precis samma tröjan inne på mathilde för en månad sedan när det var -40% på hela butiken:D riktigt kap!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-02 kl.23:30:45

Vad är det för speciellt med den? Skitful ju!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-03 kl.08:51:04

Det har kommit in en ny, liknande och tycker jag mycket finare. den är beige med vinröda vingar och mer "stickad" i tyget. Hittade den på NK. Den skulle passat den :) puss
Svar: Åh tack för tipset Emelie! Var nämligen på Mathilde men den verkar slutsåld där eftersom den tydligen varit på rea... Så tack, får definitivt gå dit och kolla :D Puss!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-03 kl.09:43:34

aa men den tröjan du har i inläggget ligger på 50 % på deras hjemsida också.
http://www.hunkydory.se/web/Online_Store/Nyheter/Essential_Wing_Knit-3390.aspx
där är ttröjan jag menaqde !!! <3
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-04 kl.20:29:47

Det är 50% på dom på NK just nu, hittade massa i både sx och s :)
Skriv en ny kommentar