My favorites

 
Min favorit serie som många av er redan vet och troligt märkt här på bloggen (haha) är Gossip Girl! Dock delar GG första plats på favorit serie med Sex and the city, älskar de här två serierna och har sett alla avsnitt flera hundra gånger och kan vartenda ett utantill! 
 
Min favorit butik är helt klart ZARA, älskar kläderna där och det är omöjligt att inte förälska sig i något när man går in i butiken, eller omöjligt att komma ut med något för den delen heller! En annan favorit är Mathilde som ligger i PK-huset här i Stockholm. Där hittar man Odd Molly, Hunkydory, Primeboots m.m. Riktigt fina grejer har den butiken!
 
Min favorit tid på året är julen. Jag har sedan barnsben alltid älskat julen och jag mår riktigt bra under den tiden. Älskar julen mer än min egna födelsedag! Jag vet inte vad det är med julen som gör att jag älskar den så mycket, kan det vara stämningen? Pyntet? Ja! Allt är så himla fint iallafall vid juletid och det bästa som finns är att kolla på julfilmer medan snön faller utanför... Sååå mysigt! Längtar faktiskt redan till julen och har inget emot om månaderna skulle kunna gå lite fortare. Dock är jag inte så mycket för kyla men snö är så himla mysigt verkligen men då ska den bara ligga på marken i december och januari, efter det kan den smälta bort! 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-24 kl.14:18:23

Kan du inte göra några enskilda inlägg med tips på filmer i olika kategorier? Asså ett inlägg med action filmer, ett med komedier, romantiska osv. vore jätte tacksam! Behöver nämligen filmtips haha!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-24 kl.20:00:51

Älskar också advent och julen! Antar att det beror på att mina föräldrar alltid gjorde det så mysigt och ombonat med mycket belysning och tända ljus när jag var mindre. Det var alltid så skönt att komma hem och krypa upp i soffan med en filt och en kopp te när man kom hem och var frusen. <3
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-25 kl.17:23:51

Åh! Älskar också Gossip Girl, började titta på serien i sommar faktiskt! Och jag håller helt klart med dig om julen. Jag längtar typ. Alla blir sura på mig när jag längtar efter hösten som är så mysig och juletider! Haha jag förstår dem men jag älskar den bara!
Svar: Visst är serien helt underbar? har börjat kolla om den igen alla säsongerna (1-6) efter att redan ha kollat om den typ 500ggr helt seriöst haha! Jag tröttnar aldrig, kan vartenda avsnitt utantill och alla repliker, galet!
Haha jag känner mig jätte störd som längtar till julen, hösten osv nu men kan inte låta bli att göra de, så underbart!
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar