On parle de vous

 
Är riktigt sugen på denna jacka från märket On parle de vous som finns att köpa på Monroeworld! Har spanat på den väldigt länge och funderar på att kanske slå till på den nu? Dock är den nog mer tillämpad för vinter och då har jag ju min goose jacka så på ett sätt känns det ändå lite onödigt. Men jag älskar att variera och den här är ju så fin! 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-19 kl.18:30:47

Hej Natalie!

Jag har en från ang. Sheinside och skulle vara super om du svara på den! Jag hade tänkt beställa därifrån men vet inte skillnaden på City och State/Province. Jag antar att det är stad och ort, men vart ska stå vart? hahah :)
Svar: På City skriver du staden, t.ex. Stockholm och på State/province skriver du orten! :)
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-19 kl.21:52:30

åå så snygg!!! vet du hur mycket den kostar ungefär?:) tack på förhand:D
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-20 kl.13:42:39

åh fan vad snygg! vad ligger den på ? :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-21 kl.14:34:35

Gud så fin!!
Skriv en ny kommentar