Orded - sheinside.com

Något jag älskar är blazers, de passar till så mycket! Så var bara tvungen att beställa dessa två från sheinside, den gula blir perfekt för att bryta av en hel svart outfit med. Och den svarta är lite tjockare så den blir perfekt när det börjar bli lite kyligare ute men fortfarande tillräckligt varmt för att kunna gå runt med bara den över. Ni får bättre bilder när dom och en klänning jag också beställt har kommit! Förutsatt att jag har fått min kamera också...
 
Den gula blazern hittar ni HÄR och den svarta hittar ni HÄR
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-12 kl.05:18:42

Åhh älskar verkligen den gula! Har länge funderat på att beställa den, men jag har en liten fråga; tycker du att man kan ha den till hösten och vintern? För mig känns den så himla vårlig och somrig. Och i så fall: hur kan man matcha den en vinterdag? :) Älskar din blogg! Kram.
Skriv en ny kommentar