Primeboots Q/A

Hur mycket fick du betala för dom och vart hittade du dom? bor också i stockholm men har inte hittat dom någonstans! tacksam för svar, tack för en bra blogg! 
Jag fick betala 3700:- och jag köpte dom på Mathilde! 
 
Vart köpte du dem? Har letat länge efter primes med röd dragkedja.. Finns det i mid primes också?
Som sagt så är dom från Mathilde! Och ja de finns i mid!
 
Kan man använda dom på vintern? och hur är dom i storlekarna? tänkte om man kan ha extra strumpor i dom om man har sin vanliga storlek?
Ja de är klart du kan, jag kommer använda mina flitigt nu under hösten och vintern! Dom har typ små piggar under eller vad man ska kalla dom så man inte ska halka lika lätt eftersom det blir rätt halt på vintern, så absolut kan man ha dom på vintern! Jag upplever att Primeboots är större i storlekarna, jag har vanligtvis 38 i skor men i båda mina Primeboots har jag storlek 37.
 
Vad kan man matcha dessa primeboots med? har så dålig fantasi när de gäller outfits och tänkte köpa dessa men vet inte om dom är lite svårtmatchade eftersom de är röd dragkedja? eller?
Jag tycker du kan ha dessa till allt! Jeans, tights, klänning - ja vad som helst! Och jag ser inga som helst problem med att matcha stövlarna trots att det är röd dragkedja. Jag personligen tycker det bara gör hela skon mycket snyggare! 
 
Jättesnygga! Men jag tänkte fråga dig en sak. Jag ska beställa ett par primes från nätet och undrar därför om du tycker att de är stora/normala/små i storleken. Det skulle vara till stor hjälp om du kunde svara :)
Se svar två frågor upp!

Hur är dom i skaftet? är dom breda? jag har väldigt smala vader och det har ju du också så tänkte om de ser fånigt ut om du förstår vad jag menar? :)
Jag har alltid haft problem med stövlar eftersom att jag aldrig lyckats hitta några som inte är så breda i skaftet, tycker själv det ser jättefult ut när dom är jätte breda och det är flera meters mellanrum (haha okej inte riktigt, men ni förstår vad jag menar) mellan benen och skorna. Men dom här är skit bra och passar mig nu med! Sen kan man justera dom också som du kanske ser med hjälp av spännet!
 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-27 kl.15:25:18

vilka primeboots har du?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-16 kl.16:58:11

Hej, jag har runt 30-32cm i mina vader och storlek 38 i skostorlek. Passar de då, eller blir de för breda? :)
Svar: Oj vad svårt och säga, har verkligen ingen aning. Jag gillar primeboots då dom är "kända" för att vara små i vaderna, men det går ju att justera då dom har ett spänne... Och ja om du har storlek 38 i vanliga som mig så passar 37 i Primeboots utmärkt! Men ang. vaderna kan jag tyvärr inte svara på, det bästa är om du går till en butik som säljer primeboots och prövar så det blir rätt! :)
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar