Primeboots

Minns ni att jag bloggade om att jag skulle köpa Marc by Marc Jacobs väskan nu när jag får mina pengar den 25e? Well, eftersom jag köpte ash bootsen så ligger jag back en tusenlapp så isåfall skulle jag fått vänta till om en månad på att köpa väskan. Men, nu funderar jag på att istället satsa på dessa Primeboots jag varit ute efter i över ett år nu och är riktigt sugen på att slå till på dom, känns mer värt än en ny väska. För jag har så många väskor nämligen och jag använder inte hälften av dom så det känns på något sätt onödigt med en ny väska då. Även om väskan är sjukt fin och klassisk så finns den alltid kvar. Sen var jag ju inne på att satsa på en Balenciaga, men 11.000:- känns lite väl mycket för en väska tycker jag så det känns också som något jag kanske kan satsa på längre fram för nu vill jag använda mina pengar till att köpa massa nytt fint till hösten! 
 
De snyggaste primebootsen är dessa svarta höga med röd dragkedja, haft ögonen på dessa i över ett år och nu funderar jag på att slå till på dom.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-22 kl.19:12:42

Vad kan du matcha dom med? :s passar ju inte till jeans rller nåt, får ju inte plats över. Och instoppat ser ju ut som kollo 2006 :P
Svar: Haha herregud man kan ha dom till allt. Jeans, tights, shorts, klänning - ALLT.
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-22 kl.22:20:48

Tycker verkligen du ska köpa dem, sjukt snygga!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-22 kl.22:57:34

De låga är mer användbara!
Svar: Har redan låga primeboots!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-23 kl.17:47:42

Kommentaren högst upp - vadå "instoppat ser ju ut som kollo 2006"? Hahaha, är ju skitsnyggt med jeans och primes över? Är ju skitfult att ha boots på sig om man drar över jeansen..
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-25 kl.21:41:43

Är dom snygga el snygga
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-11 kl.07:58:09

Oj, dom ska du bara ha...finaste!!👍/Micke
Svar: Har ju köpt dom?
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar