Q/A

Ville bara säga att du är hur fin som helst och din blogg är min favorit! Blir så himla avundsjuk på dina kläder. Skulle du inte kunna göra fler inlägg om kläder du vill ha och collage från polyvore? Tack för all inspiration!! :)
Tack så hemskt mycket! Jo absolut kan jag göra fler collage, kul att du gillar dom! 

Vem har gjort din bloggdesign?
You're looking at her! Nej men jag har gjort min design själv, gör alla min designer själv!
 
Åh, den är ju bara fööör snygga! funderar på att skaffa en till hösten också. skulle du bara kunna visa en bild på hur det ser ut med västen över en skinnjacka? Älskar för övrigt din blogg, bland det bästa jag läser dagligen!
Tusen tack för dina fina ord! Och jag kan visa bild på hur den ser ut på, dock tror jag att de får bli när jag fått tillbaka min kamera! 
 
Åh! Vilken helt underbar väst :) Var kommer den skönheten från och vad kostar den? :) Du kommer vara hur fin som helst i den! Något tips på kläder som matchar ihop med en sådan väst? :) Puss ❤
Jag beställde den på addicted2fashion.se och just nu är den på rea faktiskt, så passa på! Den kostar bara 999:- nu! Hm, jag kommer matcha den till lite allt möjligt. Allt från att ha den över skinnjackan i höst till att ha den över tjocka tröjor/tunikor med jeans/tights osv! 

Jag undrar var du beställt GG boxen 1-6 ? Jag såg på cdon att man kan boka, men relesedatumet var inte förrän i oktober. Vill gärna beställa den :)
Jag har inte beställt boxen 1-6 utan jag har boxen 1-4 sen har jag köpt till säsong 5 och 6 efteråt när dom kommit ut! 
 
Vart finns dem?:)
Dom finns att köpa på addicted2fashion.se!
 


Det finns uggs i en mörkblå färg, dom tycker jag är snygga! :) Var kan man hitta snygga uggs?
Dom får jag ta och spana in då! På deras hemsida antar jag, jag har ingen aning! Googla! 
 
Vad är du för sjuk?
Jag har anorexia nervosa.
 
Vilka serier följer du? och kan du tipsa om några i ett i nlägg?
Det kommer upp ett inlägg med de!

Kan du tipsa om affärer med snygga underkläder? förutom victoria's secret, utan affärer i sverige :)
Absolut, jag fixar ett inlägg med det!

Vilken sida hitta du klockan och vad heter modellen ? :*
Jag gjorde collaget på polyvore och som jag tidigare nämnt kan ni bara klicka på bilden så kommer ni till polyvore och där står det vart klockan kommer ifrån, vilken modell det är osv! Men modellen heter Marc by Marc Jacobs Gold Amy Watch MBM3056 iallafall! Du kommer till hemsidan om du klickar på bilden. 
Untitled #8
Vad har du för text på din header?
Jag har ingen aning!
 
Vilken/vilka är dina favorit affär/er? :)
Zara, Salt och Mathilde här i Stockholm!

${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-04 kl.16:12:04

Varför heter det anoerxia nervosa och inte bara aneroxia? Du är hur fin som helst tjejen!!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-04 kl.16:12:04

Varför heter det anoerxia nervosa och inte bara aneroxia? Du är hur fin som helst tjejen!!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-04 kl.16:59:28

Vad fint kollage
Skriv en ny kommentar