Q/A

Åhh älskar verkligen den gula! Har länge funderat på att beställa den, men jag har en liten fråga; tycker du att man kan ha den till hösten och vintern? För mig känns den så himla vårlig och somrig. Och i så fall: hur kan man matcha den en vinterdag? :) Älskar din blogg! Kram.
Jag tycker absolut du kan ha den till hösten/vintern, det kommer jag ha! Dock kommer jag ha den inomhus och inte som en "jacka" utomhus. Som jag skrev i inlägget kommer jag matcha den till en helsvart outfit! Till exempel så kommer jag använda den till bland annat en svart kort klänning och svarta tights med boots eller svarta jeans och någon vit/svart överdel! Tycker man kan använda den lite som man vill och Tusen tack för dina fina ord!
 
 
Hallå jag börjar skolan snart vad tycker du man kan ha på sig den första dagen? Och 2 första veckorna?
Det är ju bara skolan så jag tycker man kan ha på sig det man känner sig bekväm i och kläder efter väder helt enkelt! Sen förstår jag inte riktigt vad du menar med det två första veckorna, jag har då inte på mig några "speciella" kläder eller någon annan stil än min egna de första veckorna. Utan jag kör på min stil hela året ut eller vad man ska säga! 
 
Hur kommer du klä dig i höst? vad kommer du satsa på? vilka färger osv?
Jag kommer klä mig i det jag vill och trivs i . Men typ  klänningar, tunikor, svarta jeans, blazers, halsdukar/sjalar, päls, primeboots osv! Mot hösten klär jag mig alltid i typ mörka färger eller "diskreta" färger så som beige, vitt, svart, grått och så!

Det står onte vart de vita skorna är ifrån när man går in på collaget, så jag bara undrar vart man kan hitta de och för hur mycket? :)
Dom vita conversen kan du köpa på bland annat Åhlens city, NK och där kostar dom 699:-
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-12 kl.16:02:20

Du skulle inte vilja göra ett inlägg med olika outfits som man kan matcha med missoni scarfen nu i höst? Sjukt snygg!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-12 kl.16:02:34

Du skulle inte vilja göra ett inlägg med olika outfits som man kan matcha med missoni scarfen nu i höst? Sjukt snygg!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-12 kl.19:41:00

vart är klänningarna ifrån?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-13 kl.09:34:43

kan du inte tipsa om vardagliga klänningar man kan ha till skolan och så? hittar bara massa fest klänningar och det känns lite fel och ha det i skolan om du förstår vad jag menar :p
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-15 kl.10:22:35

Vart kommer linnena ifrån? :) btw din blogg är super bra!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-15 kl.12:06:33

Hejsan ! Jag tycker du är enormt duktig och som kämpar som du gör och eftersom jag själv varit sjuk och blivit frisk så förstår jag vad du går igenom men jag vet att du kommer klara det ! Jag undrar om det är okej om jag länkar dig på min blogg i ett inlägg och skriver hur mycket jag imponeras av dig? Läser din blogg typ 8 ggr om dagen, du är grym ! :)
Svar: Ja absolut får du göra det! Gud så kul att du gillar min blogg och tack för dina fina ord! ♥
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar