Q/A

Kan du tipsa om serier/filmer?
Absolut kan jag göra det, har redan fått förfrågan om filmer i olika genrer så det ska jag bland annat fixa! Och serier också såklart!
 
Vilket gymnasium går du i?
Jag går i Thoren business school!
 

Hej skulle du inte lägga upp en bild på vad du använder för smink :) kram
Jag använder bara mascara och ögonbrynspenna just nu, och ögonbrynspennan kommer från Chanel och mascaran från Loreal telescopic (den svarta)!
 
Förlorar du inte poäng då? eftersom du inte är med? :o
Nej jag får göra teoretisk del så förlorar inga poäng, får lite uppgifter som jag sedan lämnar in till min idrottslärare!
 
Får du många blickar i skolan med tanke på att du är så smal? :)
Jag tänker inte på de längre. I början när jag gick ute i centrum och handlade osv så märkte jag av det men nu orkar jag inte bry mig längre.
 
Hur lång är du?:)
165 cm!
 
Så fin du är Natalie! Fortsätt kämpa. Jag har en fråga. Vet du vart man kan köpa Dr.Denim Jeans för billigt pris? Bor i Kalmar och skulle gärna vela veta vart man kan köpa det. Typ som Carlings? Zara? Jaja, hjälp mig.:) Kram!!!
Jag har köpt mina på SALT som ligger på Drottninggatan här i Stockholm men eftersom du inte bor här så tror jag det finns på Carlings! Zara säljer inte dr.denim, googla annars på återförsäljare för jag har ingen aning om vad som finns i kalmar!
 
Köpte inte du ett par ash skor nyss? kan du inte visa bild på dom också?
Jo de gjorde jag, de finns en bild några inlägg längre ner. Inte den bästa bilden men! 
 
Vilka primeboots har du?
Har ett par mellanhöga bruna med dragkedja bak och ett par höga svarta med dragkedja bak! 
 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-31 kl.10:41:53

Det finns Carlings i Kalmar och där fanns det. Tack!:D
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-31 kl.12:55:23

Hej, såg att du hade låga primeboots.. Jag står och velar mellan att köpa riktiga primeboots (bruna låga) eller att köpa sånna liknande för mer än halva priset på scorett. Men kan ITE bestämma mig. Tycker primeboots är riiiiltigt snygga verkligen men det är knappt någon skillnad. Vad tycker du om dina ?:)
Svar: Jag tycker Primeboots defintivt är värd pengarna! Du kan ha dom i alla väder och dom har riktigt bra kvalite. För mig handlar det inte om "märket" när jag köper skorna, utan för dess kvalite och du tjänar på det i längden att köpa Primeboots eftersom att dom håller länge och du behöver inte köpa nya boots hela tiden eftersom de billigare varianterna oftast slits ut rätt fort. Själv ska jag sälja mina bruna låga för dom kommer tyvärr inte till användning hos mig då dom höga passar mig mer men jag tycker absolut att du ska satsa på Primeboots!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-20 kl.19:14:03

vad kostade dom mellanhöga med kedja? 3000? så tacksam för svar på min mail så jag ser att du svarar!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-20 kl.19:16:12

vad kostade dom mellanhöga med kedja? 3000? så tacksam för svar på min mail så jag ser att du svarar!!
Skriv en ny kommentar