Q/A

Vart kommer linnena ifrån? :) btw din blogg är super bra!
Dom kommer från Zara! Och tack så jätte mycket!
 
Vart hittar du bilder som dessa? Har du några speciella hemsidor du ofta kollar in osv? :)
Jag brukar kolla inspirations bilder på wehearit men dessa bilderna hittade jag faktiskt på google!
 
 
Vilken säsong är din favorit?
Kan egentligen inte välja en specifik säsong eftersom jag älskar alla lika mycket, men får väl ta och säga säsong 6 eftersom det blir lyckliga slut för både Chuck och Blair och Serena och Dan! Dock består ju endast den säsongen utav 10 avsnitt... Men nej, som sagt kan inte bara välja en. Älskar alla lika mycket!
 
Hej Natalie! din blogg är superfin och du verkar som en såå himla härlig tjej! Jag bläddrade igenom ditt arkiv (då jag är relativt ny här på din blogg) och såg att du hade gjort Prada tavlan! har länge funderat på att göra det samma men har aldrig haft en aning om hur jag skulle gå till väga med mått osv. skulle vara guld värt om du skulle kunna tänkta dig att berätta lite mer utförligt hur du gick till vidare samt vart du hittade skisserna mm. 
Kram :)
För det första, tack för dina fina ord! Och ja jag kan försöka göra ett enskilt inlägg där jag förklarar lite mer utförligt hur jag gjorde den, dock har jag inga bilder "under the making" men jag ska försöka så gott jag kan! De dyker upp ett inlägg så småningom! Kram
 
Vad har du o din vän för färg på klänningarna från Manhattan?
Marinblå och vit!
 
Antar att du tappat en hel del nu eftersom du har anorexia?
 
Ja det är klart jag har tappat hår, men jag har ändå hyffsat mycket hår kvar på huvudet och det är jag evigt tacksam för! 
 
När du beställde från sheinside, hur lång tid tog det tills du fick det du beställde? skulle du säga att sidan är pålitlig?
De tog cirka 2-3 veckor innan jag fick mina varor, och ja jag skulle vilja påstå att sidan är pålitlig! Jag har då inte haft några problem med hemsidan och är supernöjd!
 
Kan du inte tipsa om vardagliga klänningar man kan ha till skolan och så? hittar bara massa fest klänningar och det känns lite fel och ha det i skolan om du förstår vad jag menar :p
Absolut kan jag göra det, får fixa ett inlägg med de!
 
Vart är klänningarna ifrån? 
Den utan ärmar kommer från Warehouse och den med ärmar kommer från The style!

Du skulle inte vilja göra ett inlägg med olika outfits som man kan matcha med missoni scarfen nu i höst? Sjukt snygg!!
Jo absolut kan jag göra det. Ja men visst är den?!
 
Vart kan man köpa dom? Snälla svara gärna för jag vill gärna ha sånna till hösten! :D
Du kan köpa dom online på footway, miinto, brandos osv! Bara att googla så hittar du! Sen finns dom på Mathilde i PK-huset här i Stockholm också!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-16 kl.15:13:53

Kostar frakt på sheinside.com ?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-17 kl.11:44:32

Vart kan man köpa dendär klänningen till höger från the style? Den var superfin! Jag googlade men lyckades inte hitta....
Skriv en ny kommentar