Vinnaren av caseapp tävlingen...

... är Lovisa! Grattis! Jag har mailat dig så kolla din mail så fort som möjligt!

Skrev ner alla era namn på lappar som jag sedan blandade ihop i en skål och plockade upp en lapp, försökte göra en video men det gick åt skogen så den struntar vi i haha! Önskar dck att jag kunde ge er alla ett skal då alla är lika värdiga ett och alla förtjänar att vinna men tyvärr har jag inte den möjligheten. Men häng inte läpp för de, förhoppningsvis kommer de en ny tävling och ytterligare en chans att vinna! Tyvärr var det många av er som inte följde reglerna och det är ju lite tråkigt för då har ni inte en chans att vinna... Så tänk på det till nästa gång att läsa igenom reglerna ordentligt! 
 
Mitt skal jag fick från caseapp.se för ett tag sen!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-09 kl.15:25:53

Gud vad fint det var!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-09 kl.17:48:37

gud så fin :)
Skriv en ny kommentar