The draped skirt

 

Fick en kommentar om hur man ska matcha den draperade kjolen och så här skulle jag personligen matcha den. Till vardags en stickad tröja och till lite festligare tillfällen en fin blus! Blusen och den stickade tröjan kommer båda ifrån H&M och den draperade kjolen hittar ni på Ginatricot! 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-04 kl.17:16:07

Såg precis den här bilden på Dennis blogg, vad sjukt! :(

http://dennism.se/bli-size-zero-annars-far-du-sparken/
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-05 kl.00:25:16

Älskar kjolen! Så fin!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-05 kl.09:43:12

Hej Natalie! Jag har ett problem..
Jag är ganska smal och har därför inte så mycket former speciellt upptill. Jag undrar du vet några bikinisar som framhäver former? Kanske någon bikini med lite push up eller så? Mina vänner har alla former och jag trivs inte alls med att vara där helt "platt". Skulle vara jätte snällt om du eller någon som läser den här kommentaren kunde svara och hjälpa till. Din blogg är förresten en av mina favorit bloggar! Du är så stark och så otroligt fin! Jag blir så inspirerad av dig :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-05 kl.13:13:54

Ytterligare ett bra inlägg!
Skriv en ny kommentar