Bekännelser

Det jag älskar mest av allt och göra är att resa utomlands, finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar det. Kan slappna av, bara njuta och vara mig själv. Bästa känslan i världen!
Jag har en handskriven dagbok som jag började skriva i September som ingen har sett, där skrev/skriver jag ner mina djupaste tankar kring det här, den dagboken är väldigt väldigt mörk kan jag säga er... Blir rädd när jag läser den nu.
Min favoritserie är Gossip Girl, men det kanske ni redan listat ut? Haha!
Jag har blivit sjukt beroende av spelet Candy crush... Laddade ner det för ett tag sedan och har nördat det varje dag sen dess, farligt det där spelet haha!
Jag älskar inredning och längtar tills den dagen jag får flytta hemifrån, vi får hoppas att jag vinner en massa pengar på lotto eller något annars blir det knivigt för min lön...
Jag ska gå om tvåan nu till hösten, det känns riktigt jobbigt om jag ska vara helt ärlig.
Jag tycker det är sjukt svårt att komma på bekännelser...
Skriv en ny kommentar