Bekännelser

Jag älskar stora glasögon och tycker det är sjukt tråkigt att det blivit fjortisstämplat, för det finns sjukt snygga stora brillor! Ska nog skaffa mig ett par till sommaren, och köra mitt race!
Min favoritstylist är Rachel Zoe, love love love her!
Har haft en dröm om att själv bli stylist i många många år, men det är sjukt stor konkurrens och inte alls så lätt att bli känd... Vilket är ett måste om man ska klara sig inom det yrket.
Jag älskar klänningar, både vardagliga som festliga!
Stora halsband är också något jag älskar, är svag för sånt...
Jag pratar svengelska haha! Blandar mycket av engelska och svenska i mina meningar.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-02-12 kl.21:09:14

Jag har sagt det förr och gör det igen!
Du lägger bara upp bilder på pinnsmala tjejer. Hur ska du kunna bli frisk om du bara tittar på smala eller otroligt vältränade kroppar? Du gynnar bara sjukdomen men det verkar inte som att du vill bli frisk eller så är sjukdomen för stark. Kämpa på Natalie, ge inte upp!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-02-12 kl.22:16:30

Idag är det ju fettisdagen/semmeldagen. Hur ser du på det med semlor, något du skulle kunna tänka dig att äta och njuta av eller är det helt förbjudet hos dig? Vad är de mest "förbjudna" sakerna du vet och vad har blivit mer okej nu när du varit på Mando ett tag. Du är jättefin och stark, hoppas du fortsätter kämpa! Du är en fin tjej och jag önskar dig att du blir frisk framåt i tiden så att du kan njuta av mat och godsaker igen! Ta hand om dig fina du.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-02-12 kl.23:17:41

Du klarar det här om du verkligen vill det men dina bilder visar att du inte vill bli frisk precis som en del inlägg?!
Vill även säga till dina föräldrar att dom ska fortsätta kämpa och inte ge upp!
Tillsammans fixar ni det här! <3
Skriv en ny kommentar