Bekännelser

Jag önskar jag hade ett fint leende.
Jag är beroende av läppbalsam, kan verkligen inte leva utan det!
Jag har fotfobi.
Jag blev verkligen mer pepparkaksbrun när jag var liten, nu har mitt pigment förändrats och jag blir inte alls lika brun. Jätte ledsen över det haha tönt jag är men tycker det är så jävla snyggt att va riktigt riktigt brun. Verkar som mina dagar är över...
Jag älskar sommaren! Vintern tycker jag också är väldigt mycsig och den har sina fördelar men jag tror att jag gillar vintern endast för julen. Gillar verkligen inte kylan och så ser man bedrövlig ut så fort man sätter foten utanför dörren haha...
Jag fattar verkligen inte hur folk orkar sitta och gilla miljontals bilder på instagram för att själva få likes. Jag skulle tröttna efter typ 10 bilder haha...
Jag önskar jag var 10cm längre (är 165cm nu)...
${CommentAuthorLinkIf}

2013-01-22 kl.17:21:06

I vilket program har du gjort din header? Vilket typsnitt är texten? :)
Svar: Det är inte jag som gjort den, det var en kompis. Hon gjorde den i paint och hon laddade ner textstilen från en hemsida så har ingen aning om vad den heter :)
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar