5 snabba om mig

- Jag började blogga för 6 år sen och har bloggat hela tiden sen dess men på andra bloggar. Har dock raderat alla min egna bloggar för jag var så himla oseriös så skämdes haha.
- Jag lever för att resa, det står som nummer ett på min "det bästa jag vet lista".
- Jag är annars väldigt målinriktad vilket är bra och vara men jag är tyvärr inte det när det gäller skolan haha. 
- Det värsta jag vet är offentliga toaletter och gör verkligen allt för att slippa sätta mig på en sådan, går hellre runt kissnödig haha.
- Jag älskar spanska butiker som Bershka, Stradivarius, Pull and bear och ZARA! Ska till Gran Canaria nästa år så kommer shoppa loss i dom butikerna då! So excited!
 

Bjuder på en riktigt fab bild på mig själv!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-15 kl.17:54:03

Vad tkr du är lättast att äta?
Kämpa på tjejen!
Svar: Ingenting är lätt att äta...
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-15 kl.23:33:07

vilken bloggportal har du ?:)

btw . din blogg är jätte bra, du har fått mig att inse att jag måste kämpa och bli bättre och kämpa för de man värkligen vill :)<3
Skriv en ny kommentar