Antingen eller...

Drömjobb? Modell, skådespelerska eller sångerska? Modell eller skådespelerska, kan inte välja...

Kenza eller Blondinbella? Kenza helt klart
 
Gossip Girl eller Sex and the City? Åh båda två är mina favoriter! Men om jag måste välja, Gossip Girl!

Starbucks eller Espresso House? Espresso House isåfall. Starbucks är sjukt överskattat, inte mycket bättre än några andra fik.

Hemmakväll eller utekväll? De beror på humöret, men för tillfället hemmakväll!

Bada eller sola..? Jag älskar att sola och bli brun! Men blir så lätt rastlös av det så måste nog säga bada! Plus att man får ju en bränna när man badar också.

London eller New York? Jag har inte varit i någon av städerna men har alltid haft en förkärlek för New York.

Shoppa eller fika? Shoppa!

Sminkad eller 
Osminkad? På sommaren osminkad helt klart men annars föredrar jag smink.

Pojkvän eller singel..? Pojkvän! Även fast jag inte har någon haha...

Rosa eller Blå? Vet inte faktiskt...

Havet eller Pool? Beror på, hatar att bada i sjöar/hav i Sverige och badar bara nästan bara i pool här hemma men utomlands föredrar jag att bada i havet!

Glass eller Tårta? Glass. Gillar inte grädde och så får jag dessutom jätte ont i magen av det och det är ju grädde i princip alla tårtor typ.

Sova eller Vaken? Vaken haha

Blogg eller Facebook? 
Bloggen, facebook är så tråkigt nu för tiden.

Ful och rik eller Snygg och fattig? Snygg och fattig tror jag! Pengar är inte allt även om det skulle varit väldigt nice med mycket pengar som den shopaholic jag är....

Julafton eller Födelsedag?
Julafton! Tycker inte det känns särskilt speciellt att fylla år faktiskt och inte för att vara sån men tycker jag får mer presenter på julafton, hahaha bortskämda unge... Nej men har sedan barnsben älskat julen.

Sova naken eller med pyamas..? Sover i tshirt och trosor!

Shoppa eller Blogga?
Shoppa for sure!

Smsa eller prata i telefon..? Beror på vem det är, är det någon av mina nära/kära föredrar jag att snacka i telefon annars smsa.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-14 kl.18:21:57

Tipsa om bikinis! :*
Skriv en ny kommentar