Confessions

  • Jag hatar att kolla på film med personer som sitter och berättar i förväg vad som kommer hända, även om jag själv redan vet vad som kommer hända (om jag redan sett filmen) så stör det mig jätte mycket haha.

  • MTV och Disney Channel är två kanaler som alltid är igång när jag är ensam hemma, bästa kanalerna!

  • Jag önskar jag var lika målinriktad och motiverad i skolan som jag är när det gäller många andra saker.

  • Jag har en ganska blandad smak/stil, speciellt när det gäller kläder, filmer och musik! Har ingen "specifik stil" när det kommer till något av de. 

  • Folk skulle nog beskriva mig som blyg om man bara träffat mig en gång. Men jag är ganska galen och glad av mig faktiskt, men då bara bland folk jag känner väldigt bra.

  • Jag har sedan jag var liten alltid varit kräsen när det gäller mat. Kommer ihåg när jag var lite mindre och de hade kommit en "ny"gulkiwi som jag totalvägrade att äta för jag ansåg att den var äcklig fastän jag inte ens hade smakat den. 1 år senare vågade jag på mig och smaka den och älskade den. Tyckte det var så mycket godare än grön kiwi! Sån är jag, får för mig att saker och ting är äckligt fastän jag inte smakat det.

  • Jag är aldrig med i tävlingar, jag tänker alltid "äsch jag kommer ändå inte vinna så orkar inte vara med" och nej det är klart jag aldrig får chansen att vinna om jag aldrig är med och tävlar haha...

  • Det bästa och godaste som finns att dricka enligt mig är iskallt vatten, det är så himla gott!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-26 kl.01:14:56

Damn gurl, du är så snygg!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-10-16 kl.21:09:21

Hoppas verkligen inte du nu missförstår mig.
Du verkar vara en väldigt stark tjej och jag undrar hur du kunde få anorexia? eller bli? Hur man nu ska formulera sig.... Hur såg du ut innan? Hur länge har du haft det? Hoppas du vill och kan svara. :) Säg till dessutom om jag gått för långt med frågor. Ha en bra kväll! kram! <3
Skriv en ny kommentar