Look of today wednesday

Sitter i soffan och kollar på Hell's kitchen och smälter middagen, proppmätt som vanligt... Innan middagen var vi en snabbis uppe i centrum och fick med mig ett nytt sånt där extra spel till mitt The sims 3, de är något som jag älskar att spela; The sims 3! Dock tycker jag det är roligast att designa/inreda husen haha, men de kanske är för att jag annars är väldigt intresserad av inredning och design. Är ensam hemma just nu också så tänkte passa på att installera det nya spelet och spela lite. Sen ikväll är det massa bra program på tv, så blir en riktig tv kväll. Bland annat så är det ju den nya serien Devious maids, har några av er börjat se den precis som jag?

Träffade en läsare i centrum idag också som berömde min blogg, så himla kul när ni kommer fram verkligen. Blir så jäkla glad! De har hänt flera gånger nu och så har jag fått jätte fina meddelande varje dag på facebook också där jag får massa beröm. Ni är guldvärda! 
 


Ber om ursäkt för dåliga bilder, men så här såg jag ut när vi gick uppe i centrum! Kjol från Bikbok, skjorta från Zara och solbrillor från H&M!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-03 kl.19:05:38

asså din klädstil! sååååå fin!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-03 kl.20:57:45

Va fin outfit tjejen!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-03 kl.21:10:30

det var jag som kom fram till dig idag, vågade inte riktigt först men du var supergullig och snäll! hoppas allt är bra med dig :)
Svar: Nejdå du var jätte söt! Så kul att du vågade till slut, det är bara kul när sådant där händer! Jadå allt är bra med dig, hoppas allt är bra med dig med! Kram
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-03 kl.21:28:47

Fin outfit sötnos, kämpa! :*
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-04 kl.01:26:47

Du måste äta Natalie. Du är extremt extremt liten <3 Ta hand om dig!
Svar: Jag gör de? kram
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-04 kl.09:49:19

Härligt med nytt spel! The sims 3 är ju riktigt bra, men ser fram emot 4:an nu - det behövs en uppgradering vid det här laget.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-04 kl.13:15:30

så fin!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-04 kl.15:07:57

snygg kjol
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-04 kl.15:47:31

snyyyggt! allt bra?:)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-04 kl.18:00:31

Hej Natalie, jag måste bara säga att du är så himla fin, ditt ansikte kan vara det mest perfekta jag sätt. Och sen måste jag säga att det är så himla bra att du kämpar mot din anorexia, jag har själv haft en ätstörning (bulimi dock) och det är inte lätt att komma ur, speciellt när folk håller på och kommenterar att man är för smal och säger att man ska äta. Jag kom ur det innan det blev en stor fara för min hälsa, så kan inte jämföra mig med dig. Men fortsätt kämpa, det är värt det. Din blogg är så himla bra och du verkar som en jättefin person på insidan också. Kram
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-05 kl.12:21:34

Hej underbara Natalie! :)
Tänkte bara säga att inlägget om dig på bloggen har fått människor att ge dig creed och de tycker att du verkar vara en super gullig tjej!

Kul att det kom fram en läsare och sa hej till dig idag! :) jätte kul!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-07 kl.15:58:53

Orka bomba det du som skriver allt själv
Svar: Haha aa precis så är det. Sitter och kommenterar min egna blogg!
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar