Q/A

Varifrån kommer den lådan som är på bilden över skorna? :)
Det är en inbyggd byrå som man köper till garderoben från Ikea!

Trodde du hade egen tv?
Jag har en egen tv. Men jag fotade ju som sagt inte hela mitt rum, fotade inte tvbänken osv.

Hur mycket kostade kuddarna? För visst är det missoni? eller? :)
Ja de är Missoni men jag har ingen aning om vad dom kostar, googla!

 
Kan inte du visa mer bilder på dig från förut? PS du passar SÅÅÅ mycket bättre i brunt!!
Jo de kanske jag kan göra om det intresserar er! Haha det tycker inte jag, blont är min naturliga hårfärg och kommer inte färga brunt igen, trivs mycket bättre i blont!

Vart kan man köpa dom?
Vet att dom finns att köpa på synsam, men dom borde finnas hos optiker som säljer solglasögon!
 


Vart har du köpt din morgonrock eller vad man ska kalla det du har på bilden? Den var verkligen super fin!
Den är faktiskt köpt på H&M, dock var det ett tag sen så tror inte dom finns kvar... men du kan ju alltid kolla!
 
Kan du länka vart du ser Ego? :)
Jag kollar inte på någon hemsida, jag laddade ner den!

Är det äkta Missoni kuddar du har? dom är ju jättedyra!! 
Gillar tavlan men var har du köpt den? Den måste ha kostat mycket? Var får du alla pengar ifrån eller betalar dina föräldrar?
Haha ja dom är äkta! Tavlan har jag inte köpt utan den har jag gjort själv. Har börjat spara pengar nu så har lite sparat men för det mesta är det mamma som betalar mina kläder osv!

 
Kan du inte visa i bilder eller en video hur du sminkar dig? 
Ja men isåfall blir det genom bilder, inte i video haha!
 
Är dina föräldrar skilda och bor du bara hos din mamma i så fall? 
Jag bor bara med min mamma!

Och vad fin bh den beiga, vart har du köpt den?!
Den är från Victoria's Secret!

Bor du i hus/lägenhet? 
Lägenhet, fast jag säger alltid hus till lägenhet haha!

Vilket program ska du börja nu till hösten? 
Jag ska gå samma program som jag alltid gått, ekonomi!

Vilket är ditt favoritplagg? 
Oj hm jag vet inte... Kanske mina dr denim jeans? dom är så himla sköna och sitter snyggt (ja...när jag väl kan ha dom då)!
 
Vilken är din favorit stilikon?
Har flera stycken men absoluta favoriten måste vara Miranda Kerr! Älskar hur hon får en sån enkel outfit att bli så snygg!


${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-26 kl.14:15:11

Har du instagram, om du ha det vad heter du?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-26 kl.15:01:36

Älskar kuddarna :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-26 kl.15:22:29

skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur du gjorde din prada marfa tavla? hur du gjorde bokstäverna med dom typsnitten? hur det blev så noga osv. skulle varit jättekul :)
Skriv en ny kommentar