Q/A

Hur mycket väger du? Snälla svara? Och hur mycket har du gått ner när du fick din sjukdom?
Min vikt är något som aldrig kommer skrivas ut på bloggen och det har jag nämnt tidigare också! Det hoppas jag faktiskt att ni kan respektera! 

Vart har du köpt blusen i videon?
Den kommer från Zara! 


Hur är det med tull och frakt när man beställer från vs? och när man betalar är det i dollar då? alltså drar dom av pengarna från ens konto i dollar?

Frakten brukar gå på ca 30% av det du beställer. Dock är minsta fraktkostnaden 27 dollar, så om du köper en bikinitopp för 19 dollar får du ändå betala 27 dollar i frakt... Tullen är olika! Men tror att ju större paket så borde väl tullen gå på mer, så har det varit för mig iallafall! Jag har fått betala mellan 400-1000:- i frakt och tull på mina beställningar. Nej pengarna dras i svenska kronor från ens bankkonto! 

Kan du inte visa bild på dina väskor?
Jag har ganska många men jag kan fixa ett inlägg och visa bild på dom jag använt/använder mest!

Vart kommer dom ifrån :)
Både toppen och bustiern kommer från Bikbok faktiskt! 

Hej! Skulle du kunna visa en bild hur du såg ut när du var frisk? Skulle gärna vilja se det :)
Absolut! Här är en bild, jag var dock inte frisk i tankarna här men rent fysiskt var jag det som du ser! 

 

Bara så ni vet också så brukar jag oftast svara på era kommentarer direkt i kommentarsfältet! Tycker det är så fult med en massa Q/A inlägg hela tiden haha... Så ni vet det och inte tror jag ignorerar frågor! Så har ni inte fått svar på er fråga i ett inlägg kolla direkt i kommentarerna då!

${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-23 kl.17:18:32

Åh, fin du är, nu som då! Hoppas verkligen att du blir frisk, du förtjänar ett friskt och lyckligt liv! :)
STOR kram på dig.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-23 kl.17:20:35

Åh har du varit brunett?! :D
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-23 kl.19:39:09

Åhhhh fyfan va snygg du va i brunt!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-23 kl.22:58:06

ååh va fin i brunt! :D Du är såklart jättevacker nu också :D
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-24 kl.00:34:51

Jättesöt bild på dig, passar verkligen i brunt hår.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-24 kl.10:00:56

Jag förstår inte hur du ens kunde börja tänka på dig själv på ett negativt sätt och se på mat på ett annat sätt från första början men det är svårt, man kritiserar alltid sig själv mycket!
Du var och är iaallafall väldigt vacker och jag hoppas du blir frisk snart <3
Sen har jag ett önskemål om att du skulle göra ett inlägg om hur man ska komma ur tankarna, eftersom du har erfaranhet. asså bara om du vill eller orkar-tror det skulle hjälpa mig och många andra! stor kram!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-25 kl.22:49:17

Tycker inte du ska tipsa om hur andra ska komma ur sin ätstörning för det krävs en läkare eller någon som har erfarenhet av att behandla människor med ätstörningar. Alla är egna individer och sättet att bli frisk skiljer från person till person. Ditt sätt att hantera sjukdomen kan bli katastrof för någon annan som du inte känner.
Låt bloggen handla om andra roliga saker och behåll dina tankar och sånt som har med anorexian att göra för dig själv, en dag kanske du inte vill att alla du möter känner till allt som hänt och hur du tänkte eller kände då. Vet att du går hos läkare så ge det rådet till alla som är oroliga och vill ha råd att dom ska söka hjälp innan det gått för långt för då är vägen tillbaka ännu längre.
Kämpa på, det ordnar sig!
Svar: Fast nu har ju inte jag tipsat andra om hur dom ska komma ur sina ätstörningar? Jag skrev att jag vill motivera andra och de finns hur många som helst olika sätt att motivera människor på!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-26 kl.14:10:09

Hej! Jag kan värkligen inte förstå hur du kunde få anorexi, eftersom de ofta beror på dåligt skälvförtroende. Jag menar du var ju hur snygg som helst, hur kan man ha dåligt självförtroende då?! Du VAR ju sååå perfekt, tror aldrig jag sätt en finare person än dig när du var frisk. Men nu ser du om jag ska vara helt ärlig ut som ett as, jag mår illa av att se dig. Bara för att du är FÖÖÖR SMAL. DET SER INTE BRA UT. Om du bara skulle gå upp typ 20 kilo eller mer. Skulle du se helt fantastik ut. Killarna skulle stå i kööö, Jag lovar du skulle kunna få vilket jobb som helst bara för ditt utseende, det går alltid bra för snygga personer. Det gäller bara att kämpa vidare, för går du upp i vikt kommer allt bli bättre. Antar att du inte är speciellt lycklig eller glad eftersom anorexian tar all din kraft. Vill du bli lyckligare så måste du äta. Kämpa vidare och glöm inte att äta. Älskar din blogg och hoppas värkligen att du blir frisk snart, ha det bra! :) /Elin
Skriv en ny kommentar