Svarar

Kan du visa hur dom ser ut på? Vad kan man matcha dom med tycker du? Jättesnygga var dom iallafall :)
Jag la upp en bild i inlägget innan typ där jag hade på mig den men här är bilden igen! Kanske inte den bästa bilden men har som sagt ingen kamera att fota med just nu! Jag kommer matcha dom med svarta/vita jeans och boots/converse nu till hösten när jag inte använder dom som myströjor hemma! 

 
Hittar dem inte heller på nellys hemsida, skulle du vara jättesnäll och länka?:-)
Hittar inte dom heller så det kan vara så att dom är slut! De fanns bara en storlek kvar när jag köpte dom nämligen, som tur var det just min storlek men då kanske de inte fanns många kvar av dom!
 
Är det Jakob Matell?
Ja de är de!
 
Skulle inte du kunna lägga ut skal som du designat som man kan göra på caseapp typ idag?
Har glömt bort det, sorry! Och har inte bilder på skalen på den här datorn utan dom är på den andra som är inne på lagning så får tyvärr vänta lite med det om jag inte designar om och det vet jag inte om jag orkar eftersom bilderna jag använt mig av också är på den andra datorn!
 
Vilka är dina favorit vs änglar?
Candice Swanepoel, Miranda Kerr, Adriana Lima och Izabel Goulart. Men absoluta favoriten är och kommer alltid vara Candice! Loooove her! 


Har du beställt något därifrån nu?
Nej jag tänkte göra det men det känns så onödigt att beställa bikinisar nu när dom kommer få in massa nya till nästa sommar och sommaren är i princip slut nu. Och så kanske jag har tröttnat till nästa sommar om jag skulle köpa några nu, så ska beställa massa bikinisar från Victoria's Secret innan nästa sommar istället!
 
Måste bara fråga slingar du ditt hår själv eller går du till frisören gör det det? Du har extremt fin hårfärg och hår med för den delen, försöker själv ljusa upp mitt hår till ljusare nyanser men det tar sin lilla tid att nå målet som är din färg :) 
Tack så jätte mycket! Nej jag slingar inte själv, det gör jag hos frisören! När det kommer till blondering och sånt tycker jag att man ska göra det hos frisören, enda gången jag har vågat mig på att färga håret hemma var när jag tonade brunt, annars gör jag altlid sådant hos frisören!

Var kommer svarta väskan ifrån ?
Den kommer från Celine! Ett litet tips till er också, när jag gör mina collage kan ni bara klicka på bilderna så kommer ni till Polyvore (sidan jag gör mina collage) och där står det vad saker och ting kommer ifrån!

School start
 
Kan du inte göra en sån där "in my purse" video? Du vet där du visar vad du har i väskan!
Absolut kan jag göra det!

Hej! Jag undrar hur det känns med sjukdomen att börja skolan igen? Tror du det kommer försvåra något, som att äta lunch med dina klasskompisar i matsalen eller hur människorna på skolan kommer att reagera på hur mager du är :( Kämpa på fina! Kram F.
Det klart det kommer vara jobbigt att komma tillbaka, eftersom så pass många faktiskt vet om det också. Allt sprider sig ju så fort i skolor... Men det kommer ändå bli skönt och kul och komma tillbaka! 
 
Hur gjorde du tavlan?
Jag satte upp ett stort papper, 70x100cm på väggen och så hade jag laddat ner en bild på orginalet till datorn som vi sedan kopplade in en projektor i. Sen målade jag bara efter texten och fyllde bokstäverna med svart tushpenna! Det låter kanske hur lätt som helst, men tro mig det var ett heltidsjobb och det tog jätte lång tid eftersom jag ville få till det perfekt och fint, skulle nog inte göra om de haha! Det var liksom lite för pilligt för mig... 

 
Du är så otroligt vacker. Jag undrar hur du redigerar dina bilder, i vilket program osv? :)
Tack så jätte mycket! Jag använder mig utav ipiccy.com för det mesta eller så använder jag Picasa 3 som man laddar ner och då redigerar jag ljuset och kontrasten, de gör sååå stor skillnad! 

Skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur du gjorde din prada marfa tavla? hur du gjorde bokstäverna med dom typsnitten? hur det blev så noga osv. skulle varit jättekul :)
Ett helt inlägg kanske blir lite svårt eftersom att jag inte har några bilder från när jag gjorde tavlan men kan absolut försöka förklara lite mer detaljerat hur jag gjorde!

Har du instagram, om du ha det vad heter du?
Ja det har jag, nataliesandqwist heter jag där!

Kan du länka vart ifrån du köper den? :) 
Jag ska köpa den i Marc by Marc Jacobs butiken inne på Smålandsgatan här i Stockholm, för det går inte att beställa till Sverige via Marc Jacobs hemsida tyvärr!



Hur mycket kostar den? :)
Jag är inte helt hundra på vad den kostar i butik (där jag som sagt ska köpa den) men jag har för mig att när jag kollade på den sist i butik låg den på 4700:- är inte helt säker dock! Den är billigare på hemsidan men som sagt så kan man inte beställa till Sverige.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-29 kl.22:05:17

miranda kerr har slutat som victorias secret angel, hon är nu istället modell för någon annan hemsida, kommer dock inte ihåg vad den heter :)
Svar: Jo jag vet! :( men hon kommer för mig alltid vara en vs ängel!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-29 kl.22:47:55

jag undrar om du har någon att prata med om din sjukdom? går du till psykolog, pratar med familj, vänner eller något för det måste vara jobbigt att hålla det inom sig?
Skriv en ny kommentar