Balenciaga


Ingen som har lust att donera 12.000 kr till mig? Ingen? Överst på min craving lista under många år har denna skönhet stått. Balenciaga, i love you.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-06-27 kl.11:58:49

Ser ju ut som vilken svart skinnväska som helst från typ hm xD
Svar: Kanske för dig ;)
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-06-27 kl.12:03:25

Hello, I don't mean to be rude, really. But what do you usually eat? I know that you're anorexic, I just liked to know what sort of food you eat for breakfast, lunch and dinner... :) xo
Svar: Sorry I don't want to be rude either, but i wont answer any questions about my anorexia. I want my blog to be about ME not about me as an anorexic. Hope you'll understand! xo
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-06-27 kl.13:09:24

hej natalie! jag äger en blogg med ca 500 läsare om dagen, Och undrar om du vill göra ett länkbye av nåt slag? kontakta min mail eller kommentera min blogg om du är intresserad!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-07-05 kl.14:26:16

Dom är så himla fina! Köpte en igår :)
Skriv en ny kommentar