Bekännelser

Jag älskar känslan av att flyga och är inte alls flygrädd, tycker flyga är bland det bästa som finns!

Jag älskar Gossip Girl, det är min favorit serie through all times!

Jag vill jobba som välbetald inredare eller som assistent på en stor modetidning. 

Jag har bloggat i totalt 6 år nu! Min första blogg startade jag juni 2007, har dock haft flera olika bloggar emellan så har inte bloggat på en och samma blogg.

Jag har aldrig ätit kina mat eller amerikanska pannkakor.

När jag solar, solar jag mest framsidan för det är ju de man ser mest (ansiktet, benen osv). Så just nu är jag "brunare" på framsidan än baksidan haha!

${CommentAuthorLinkIf}

2013-06-09 kl.14:45:06

jag älskar att läsa såna här inlägg. :) brukar själv göra några såna inlägg nån gång då och då :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-06-09 kl.14:58:31

Åh älskar verkligen din blogg! Vad heter texten som du har i din header. Kram på dig!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-06-09 kl.14:59:46

Jag har heller aldrig ätit kinamat haha! Amerikanska pannkakor åt jag för första gången för någon vecka sen och det är jättegott :D


Sen måste jag bara få säga att gud vad fin du är! Älskar dina ögon och dina ögonbryn är ju typ perfekta! Du är superfin :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-06-13 kl.00:01:54

har du ät störningar?
Skriv en ny kommentar