Bekännelser

Hatar när frukt är mjuk, om jag ändå ska äta skiten så ska dom enligt mig vara hårda!
 
Helt ärligt. Jag saknar skolan, trodde aldrig under min livstid att jag skulle säga det. Men skulle göra vad som helst för att kunna få gå i skolan.
 
Jag har skadat revbenen som liten så i och med det får jag världens äckligaste smärta när jag får hicka. Börjar till och med gråta, för så ont gör det...

Älskar att sminka mig men jag haaaaatar att sminka av mig, så jobbigt haha!

Jag tänker väldigt ofta på min framtid och hur den kommer att se ut. Var kommer jag bo, med vem, kommer jag vara lycklig, kommer jag vara framgångsrik m.m. 
 
Får ont i magen av att se äldre människor ensamma, typ på restauranger eller så. Även om vissa kanske vill vara ensamma så får jag fortfarande ont i magen av det.

Jag älskar Disney filmer, det bästa som finns ju?!

Jag börjar oftast gråta till sorgliga filmer, får typ klämma in tårarna för att inte gråta haha... 

${CommentAuthorLinkIf}

2013-03-13 kl.13:23:25

Alltså när jag läser din blogg så kommer det två långa reklam annonser som täcker typ 40% utav dina inlägg så går knappt att läsa, så du vet ;/
Skriv en ny kommentar