Bekännelser

Förut har jag i flera år alltid velat tatuera mig, i nacken eller på handleden. Och hade planer på att göra det när jag fyllt 18, men nu när jag snart gör det så vill jag inte tatuera mig längre....
 
Som ni redan säkert vet så lever jag för att resa utomlands. Eftersom det inte blev någon resa i år hoppas vi på att kunna slå på stort nästa år och åka på hela två stycken (!) tre veckors resor. Det vore något hörrni... Keep fighting!
 
Jag saltar alldeles för mycket... Är verkligen beroende av salt, saltar allt! Måste sluta med det, för visste ni att det är farligt att salta för mycket?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-05 kl.17:45:15

Jag kom in på din blogg för en stund sedan och har kikat igenom en del inlägg & jag måste bara säga att jag känner igen mig i dig nästan hela tiden haha, massa saker som jag tycker/känner likadant! Kommer fortsätta läsa din blogg, den är jättebra! :)
Skriv en ny kommentar