Bekännelser

Jag har klaustrofobi och drömmer väldigt ofta drömmar om att jag är instängd och inte kan röra mig, det är jätte obehagligt och det är något jag har gjort i flera år.
 
Alla mina kläder är typ svarta och vita. Har en del färgklickar i garderoben men de kommer aldrig till anvädning, måste ta och ändra på de! För det är superfint med färg ju! 
 
Jag hatar när jag är ensam och ska gå över ett övergångsställe och det kommer bilar som stannar för mig. Känns som att jag måste stressa mig över för att bilarna typ tycker jag är seg eller något haha.
 
Jag tycker det är nästan skönast att shoppa ensam. Eller alltså det är både och, det är superkul med sällskap och kunna få råd om man ska köpa något osv men jag blir typ sjukt stressad av den andre personen och känner att jag inte riktigt kan gå igenom affären helt.
 
Jag sminkar mig aldrig längre, kanske 1 gång i veckan om jag ska göra något speciellt och det är såååå jäkla skönt!
 
Lyssnar på musik varje dag, de går inte en dag utan att jag gör det.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-05-19 kl.18:59:33

kan du inte lägga ut typ mer musik? om du har spotify eller youtube så man får höra din musiksmak :)
Skriv en ny kommentar