Långklänning

Hej bloggen! Sitter på tunnelbanan påväg till mammas jobb för att möta upp henne så ska vi gå till morfar som blivit förflyttad. Så tänkte blogga lite då! Igår låg jag på balkongen i nästan 2 timmar och höll på att dö för det var så varmt, det kändes typ som om man var utomlands, jäkligt gött! Sen grillade vi till middagen som vi gjort nu de senaste 2 veckorna typ hahah. Alltså man blir sååå glad av det här vädret, låt de hålla i sig nu så man kan få lite hopp om sommar. Tog det bara lugnt resten av kvällen och hyrde film!

Idag har jag kollat på Paradise hotel danmark och börjat se om säsong 6 av Gossip girl och så har jag legat på balkongen igen. Idag har jag i alla fall på mig en långklänning och låga vita converse med min skinnis dagen till ära. Skulle seriöst kunna bo i långklänning, det är så attans skönt!
 

Hahaha jag vet inte hur jag står så don't even ask.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-05-13 kl.13:15:01

Var är din skinnjacka ifrån? Den var skitsnygg! =)
Du är jättefin!
Svar: Den är från jofama by kenza :) tack!
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar