Nelly

Föll pladask för denna topp och klänning när jag såg dom på Nelly's hemsida för ett par veckor sedan, men eftersom jag inte hade fått hem min dosa och kod till nya bankkortet från Nordea så kunde jag inte beställa dom och nu när jag fick hem allt igår så är dessa två självklart slutsålda... Min vanliga tur alltså! Hoppas verkligen dom får in dom återigen på lager eller så frö den där klänningen är verkligen perfektion, älskar formen på urringningen på både toppen och klänningen, lite samma stuk på dom! 
 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-10-16 kl.16:07:03

<-- 10/10
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-27 kl.09:44:59

Hej, skulle du kunna länka var du hitta klänningen på nellys hemsida.. Har skrollat igenom alla sidor utan några framgångar.. Grymt bra blogg, kämpa på ! Och tack på förhand.
Svar: Hej! Den är tyvärr slutsåld så det finns ingen länk :/
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar