Biggest weakness: big necklaces


 
Visste ni att stora halsband är något jag är riktigt svag för? Älskar halsband som går i stil med det ovanför! Detta köpte jag på MQ i början av sommaren och jag älskar det! Tycker att stora halsband kan göra så himla mycket för en outfit. En annars tråkig outfit kan lätt piffas upp med ett stort snyggt halsband. Har verkligen hur många som helst liggandes i en låda som kommer komma till stor användning nu till hösten då jag oftast klär mig i enkla mörka outfits a la tights och klänningar. 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-08 kl.13:10:53

Åh vad snyggt!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-09 kl.13:04:27

alla byter till myshowroom varför gör inte du de? du kan ju tjäna massa pengar där
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-09 kl.14:35:36

Supersnygg, älskar stora halsband!
Skriv en ny kommentar