Enkelt men uppklätt

Peplum


Fick en förfrågan på en outfits till fest som är enkla och uppklädda men som ändå inte för uppklädda. Då tycker jag att ett par jeans och en snygg topp är perfekt! Så här ovan ser du lite toppar som jag skulle kört på tillsammans med jeans, färg spelar ingen roll! Som ni märker tycker jag om peplum toppar, jag personligen tycker att dom ger en mer uppklädd känsla så dom passar perfekt till fest!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-15 kl.14:17:13

Vart köper man den vita? :-)
kram!
Svar: Klicka på bilden så kommer du till en sida där de står :)
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-15 kl.16:24:38

Du har en jättefin blogg och Design! Vem har gjort Designen eller har du gjort den själv? Kan man ladda ner den? Tycker att den är så fin nämligen och skulle inte tveka att ha ungefär en likadan. Kram! :)
Svar: Jag har gjort den själv!
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar