Macbook pro


 
Igår åkte jag och mamma och handlade och hamnade på Elgiganten. Vad kommer vi hem med om inte en ny tv och en ny dator åt mig. Överlycklig! Det blev alltså som ni ser på bilderna en Macbook Pro, jag har velat ha den hur länge som helst och nu äntligen är den min! Mac datorerna är verkligen så mycket skönare och bättre än PC tycker jag och ångrade mig kort efteråt vi sålde min iMac jag hade för några år sedan, men nu sitter jag här, återigen en macanvändare!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-30 kl.15:17:25


vad tycker du är bättre på mac än pc? funderar på att köpa en air eller pro men undrar om det är värt de för den datorn jag har nu som är en pc funkar helt felfritt så de känns onödigt att köpa en ny om de ändå inte är någon större skillnad.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-30 kl.15:19:10

Hur är den datorn. Önskar mig en sådan men vill veta lite respons av den ^^
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-30 kl.19:39:21

Jag har funderat länge på att köpa en macdator. Vet du vad skillnaden mellan macbook pro och åmacbook air är (förutom tjockleken)? :) hur mycket kostade din dator?

Tacksam för svar!
Och tack för en bra blogg förresten. Kan du inge lägga upp fler bilder på dig? Blir mycket roligare inlägg då :D kram
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-30 kl.19:44:40

Har inte du fått en MacBook pro i skolan? :)
Svar: Nej i vår skola får vi DELL/HP datorer!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-10-01 kl.10:55:25

kan man ha word i datorn?
Svar: Ja det kan du! det finns ett speciellt office paket som man köper till mac!
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar