Q/A

Åhh jag undrar också vart man kan se The simple life? :D*
Jag har laddat ner alla säsongerna på thepiratebay! 
 
Har inte ni coachtid? Jag går själv på TBS fast i Uppsala men ser inte att du har någon coachtid? :) kanske är bara min som har det.. vilken tbs går du på förresten? :)
Jo det har vi, men jag har inte det utskrivet på mitt schema! Jag går på den som ligger här i Stockholm, Medborgareplatsen!
 
Vart har du köpt alla serier med gossipgirl? =)
Jag köpte mina på Elgiganten! 
 
Hej, såg att du hade låga primeboots.. Jag står och velar mellan att köpa riktiga primeboots (bruna låga) eller att köpa sånna liknande för mer än halva priset på scorett. Men kan ITE bestämma mig. Tycker primeboots är riiiiltigt snygga verkligen men det är knappt någon skillnad. Vad tycker du om dina ?:)
Jag tycker Primeboots defintivt är värd pengarna! Du kan ha dom i alla väder och dom har riktigt bra kvalite. För mig handlar det inte om "märket" när jag köper skorna, utan för dess kvalite och du tjänar på det i längden att köpa Primeboots eftersom att dom håller länge och du behöver inte köpa nya boots hela tiden eftersom de billigare varianterna oftast slits ut rätt fort. Själv ska jag sälja mina bruna låga för dom kommer tyvärr inte till användning hos mig då dom höga passar mig mer men jag tycker absolut att du ska satsa på Primeboots! Någon intresserad?
 
Kan du visa en bättre bild på hur pälsvästen ser ut på? Funderar på att köpa en likadan :)
Absolut kan jag försöka fixa det! 
 
Åh vart har affären öppnat? :)
Den har öppnat i Port 73 här i Haninge!
 
Kan inte du lägga upp bilder på det du köpte? :)
Jo det kan jag nog göra, dock så är kläderna använda så dom ligger i tvätten just nu!
 
Jag har med den scarfen/sjalen. Men det har blivit att den tyvärr bara ligger i garderoben. Du kan inte göra ett inlägg om hur man kan matcha den? Älskar dina collage! Fin blogg!
Jo visst kan jag försöka knåpa ihop ett collage med den! Så kul att du gillar mina collage och tack så jätte mycket!
 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-05 kl.15:31:39

Hur mycket säljer du dina bruna primeboots och vilken storlek?
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-05 kl.16:41:03

Om du ska sälja dina låga primes är jag jätteintresserad hehe! Vad är det för storlek och vad ska du sälja dem för? :))
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-05 kl.18:12:21

Vill köpa dina bruna låta primeboots!! :D Maila mig!
Svar: Har mailat dig, vet inte om du sett mailet dock? :)
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-05 kl.19:09:27

Vilken storlek är skorna i? :)
Skriv en ny kommentar