YSL rouge volupté

${CommentAuthorLinkIf}

2013-10-17 kl.18:22:42

Love the colour!! :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-10-18 kl.19:41:44

Hej fina Natalie!
Nu har jag startat en blogg grupp på facebook där du kan gå in och bli medlem för att göra reklam för din blogg! Skulle vara superkul om du gick med i den!

https://www.facebook.com/groups/323811407758899/
${CommentAuthorLinkIf}

2013-10-20 kl.08:23:33

Hmm... tänkte fråga en sak, hoppas du inte tar illa upp för är bara nyfiken och vill säga hur JAG alltid sett på dig haha.... Jo asså vet att du gillar VS väldigt mycket, speciellt Candice dårå.. Och vet att du skrev förut att själva tanken i början innan du fick anorexin var att du ville typ lägga om kost/börja träna för att efterlikna Candice eller har jag fel? För att få en VS kropp iallafall! ... Jo och jag tänkte på det, asså du har ju alltid varit jäättesmal, i mina ögon inte ett enda kg större än Candice. Så blir lite förvirrad hehe. Tror snarare Candice vägt (nu snackar jag om när du va "normal") nåt kg mer än dig.. Lite intresserad över att höra hur du tänker/ser på saken :)

<3 Lovelovelove + styrkekramar <3
Skriv en ny kommentar