Årsresumé: Januari - Maj

Skrev ut mig själv från Mandometerkliniken på en "hyffsad" vikt, var inte långt ifrån normalvikt dock, cirka 6 kilo ifrån.
Fick en superfin (och supergod) parfym från VS i påskpresent av mamma!
 
Trotsade anorexian och försökte gå ut och festa med mina vänner ändå.
Efter utskrivningen blev jag sjukare och sjukare, men försökte trots det utmana mig med svåra rätter.
Lite ego pics
Köpte mina älskade Ray-ban, favvisarna! Klassiska och går aldrig ur stil...
En outfit
Var i kungsan och spanade in de fina körsbärsträden!
 
Hände inte så mycket på början utav året, den största händelsen var väl att jag skrev ut mig från kliniken, efter det gick allt utför och inte så jätte bra... Nästa del kommer imorgon! Då blir det Juni-September!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-27 kl.23:21:49

Älskar andra bilden på dig, du är riktigt vacker på den! Kram
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-27 kl.23:31:11

Åh fina du!
Måste bara säga att du är så otroligt fin på de första bilderna, du är såklart fin på de andra också men du är faktiskt mycket finare och vackrare på de första. Jag vet att du kommer bli frisk finaste du, du är stark. Du klarar detta ♥
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-27 kl.23:39:00

Du är alltid superfin men dessa bilder, shit vad vacker! Sluta aldrig kämpa!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.01:00:48

du är så fruktansvärt vacker på de första bilderna. Snälla försök förstå det
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.02:00:57

Asså omg första och andra bilden, så himla snygg Natalie!!!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.15:04:27

du var verkligen SÅ snygg i början av året när du hade lite mer kött på benen! du ser så levande och strålande ut!
kämpa på, bara kämpa på, för det kommer vara så värt det, tänk på allt du går miste om, du är 18 år och borde vara ute och festa och hitta på galenskaper med dina vänner, inte plåga dig och din kropp på detta vis.. :(
fortsätt kämpa, kram!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.15:17:36

GALET SNYGG PÅ DE FÖRSTA BILDERNA!!!! :D
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.15:26:55

Tycker precis som de andra, så jäääävla synd att du inte kan se de för du e verkligen vacker...
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.15:46:12

Började läsa din blogg igår, och måste säga att den är jättebra och intressant! Ska definitivt följa den!! Du är jättevacker! Både för och nu, men vet att du kommer va vackrast när du nått ditt mål! <3 fortsätt bara kämpa! Du har exakt samma drömmar som mig bli modell för vs och så liknade men är oxå för kort som jag läste du med var, men drömmar kan gå i uppfyllelse om man verkligen vill de! Och du skulle passa som en vs ängel om du bara gå upp lite, även fast inte du ser de så ser vi de andra att du blir såå finare! Fast du är ju fin nu med förstås ;) jag har oxå ätstörningar, inte så som du men de är ändå väldigt jobbigt. Och ångest kryper upp i näsan på en. Lite synd att 13åringar som jag ska igenom sånt bara för att alla bilder är super redigerade och står överallt "hur du gå ner 5kg" eller nått liknade. De skulle vara kul om du kunde skriva lite mer om ätstörningarna och inspirera många (fast du gör ju de lite redan) men förstår ju så klart om du inte vill de ;) men kämpa vidare för du kommer bli den vackraste tjejen jag sett! (Jag menar verkligen de<3) typ perfekt i mina ögon!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.16:46:39

Sjukt vacker är du. Hoppas 2014 blir roligare, friskare och mer händelserikt, att du får njuta av dina bästa år och ha ett par riktigt galna utekvällar, en resa i sommar och allt annat du längtar efter. Kram
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.16:57:26

På första bilderna - är det ögonbrynspennan från Chanel du har? ÄLSKAR! Kram
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-28 kl.23:27:08

Du var så himlahimla fin på de första bilderna, Jag hoppas verkligen du kommer ur från den här hemska sjukdomen. Alla mina styrkekramar till dig!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-29 kl.02:44:24

Åhhh jag vill bara att du ska förstå hur mycket vackrare du är på de första bilderna än när du var som smalast. Du såg verkligen sjuk och benig ut då... Fortfarande vacker men det går inte att jämföra med hur vacker du såg ut när du var friskare. Hoppas du någon gång inser det. Kram!!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-29 kl.16:36:22

Du är så himla fin tjejen! Forsätt kämpa! Jag undrar om man skulle kunna få se en bild där du ler, för det vore så kul att få se ditt vackra leende! Kramar!!
Svar: Det finns en bild i årsresumen juni-september :)
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-01 kl.19:18:24

Så fruktansvärt fin tjej! :D
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-15 kl.13:26:19

Hej! Jag har en, kanske lite konstig, fråga. Vart hittar du byxor som sitter tight och passar i längden trots att du är så smal? Jag har själv en ätstörning (UNS typ 2) och ligger på undervikt (men långt ifrån så smal som dig) och har jättesvårt att hitta kläder som passar. På HM och Gina ex är 34 för stort och 150 på barn brukar vara för korta.. :/
Svar: Jag köper dr denim, svart och vita har jag därifrån! Storlek xxs :)
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar