Julklappstips till pojkvännen

 
Christmas gifts for your boyfriend
 
Oj det här måste nog varit det svåraste tipset för mig, då jag är singel och har inte haft något seriöst förhållande heller för den delen (ja det är sant...) men när det gäller julklappar till pojkvännen tycker jag att det jag satt ihop skulle kunna vara något. Enklast är det ju om man vet lite mer om personen i fråga men tips är väl att gå efter vad han gillar. Gillar han något speciellt lag? Köp biljetter till en match som han kanske gärna vill gå på! Eller om du vet hans favoritbutik, köp någon snygg tröja! Gillar han tv spel? Köp något nytt spel som kommit ut som han inte har men gillar. Eller varför inte ge honom ett presenkort på SF bio? Så kan ni gå på bio och mysa! 
 
Dessutom så skulle även dessa saker passa lika bra att ge bort till brorsan eller killkompisen!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-09 kl.17:47:34

Du har haft riktigt bra tips på bloggen! :-)
Svar: Åh tack så mycket! :)
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-09 kl.17:50:15

har du några syskon? bor du med din pappa? du skriver aldrig om honom, menar absolut inget illa. kram

Svar: Om du läste mitt förra inlägg där jag tipsade om julklappar till pappa så står det klart och tydligt att jag inte bor med honom eller träffar honom och att det är privat :) kram!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-09 kl.19:41:44

Riktigt bra tips!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-09 kl.23:24:48

Din blogg är den bästa!
Skriv en ny kommentar