Sneakpeek

Klänning från Sheinside
 
Hej på er! 3e december idag och jag bara väntar in snön, den ska ju tydligen komma nu på fredag-lördag! Åh så glad jag blev imorse när jag fick höra det på tvn! Snö för mig är obiligatoriskt för att det ska kännas som vinter och jul, men visst är snön sen i år? Kommer ihåg förra året, då kom den väl redan tidigt i November, det minns jag mycket väl för det var då jag var inlagd på heldygnsvården på Mando. Vi satt inne i "vardagsrummet" när vi fick se massa statusar på facebook om att den första snön kommit och vi ville så gärna gå ut på "altanen" för och se, men vi fick inte haha... Så tvingade mamma att smsa massa bilder åt mig haha! Men i år får jag allt se första snön själv! Och vet ni? Idag är det bara en vecka kvar tills Victoria's Secret fashion show, åh vad jag längtar! Jag och Sanne har längtat sedan förra årets show redan, och vi har haft nedräkning de senaste månaderna... Ja, vi älskar VS! Igår fick jag hem ett paket också från Sheinside, det innehöll bland annat klänningen ovan! Ni får en liten sneakpeek då klänningen är ganska så skrynklig så den måste strykas först innan ni får bättre bilder. Själv ska jag nu sätta mig och sy upp gardiner till mitt rum, händig man är! Har efter jag vet inte hur många månader/år (?) äntligen hittat gardiner i en perfekt färg som matchar med resten av mitt rum, självklart beige haha, men har haft så svårt att hitta just den där perfekta beiga färgen jag är ute efter, men nu så! Fast som sagt ska jag sy upp dom en bit då dom är för långa, så det är precis det jag ska sätta mig och göra nu, hörs mer sen! Ha en fin tisdag!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-03 kl.12:31:26

Den första snön kom 26:e oktober, hade skrivit det på min förra blogg! Haha. Men kul att du gillar snö, det gör inte jag D:
Skriv en ny kommentar