Victoria's Secret



Ni ville ju att jag skulle lägga ut mina julklappar här på bloggen så here we go! På morgonen fick jag öppna två julklappar och valde då två stycken från Victoria's Secret! Och här ser ni vad de innehöll! En bikini, 2 bhar och ett par matchande trosor till en av bharna! Så så glad! Victoria's Secret är mitt favoritmärke när det kommer till underkläder och bikinis! Resten av julklapparna öppnar vi på kvällen, så imorgon får ni se resten! 
 
Senare ska iväg till moster för Kalle Anka och massa firande med mat och så! God jul på er!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-24 kl.14:47:28

vilken storlek är bh-arna?
Svar: Vadåra? det angår väl inte dig vilken storlek jag har :) men om du har några speciella frågor kring deras storlekar, maila mig då!
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-24 kl.21:23:32

Hur kan du ha så stora bh:Ar om du är så väldigt smal.. Det lär ju inte finnas några bröst
Svar: Alltså tänk på vad ni kommenterar cpn. Jag bryr mig inte, men vissa andra kanske tar åt sig.
Och de märks att du/ni inte har någon aning om hur jag ser ut, ja jag har fått tillbaka rumpa och bröst nu när jag gått upp över 10kg. Och de är väl troligen för att jag inte postat några bilder på senaste, då jag inte trivs i min kropp. Och btw om ni nu måste veta (jag skäms inte) så är de storlek 32a-32b vilket motsvarar 70A/B så de är inte alls stort.
Natalie Sandqwist
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-24 kl.22:59:21

Blir så arg på kommentaren som ovan!!!!

Snälla, har du så mycket fritid att du försöker luska ut hur stora sakerna på Natalies bilder är? Det är BILDER! Det är lätt att få något att se felaktigt ut i skala på BILDER!

"Det lär ju inte finnas några bröst" NEJ VET DU VAD, jag köper BH:ar i samma storlek som Natalie och mina är förstora! Ändå är jag helt frisk från aneroxia eller någon slags ätstörning - men jag har fan rätt till att köpa fina underkläder ändå precis som Natalie. Det finns inget fel i att vilja ha fina saker och köpa det som fungerar bättre även om det inte är perfekt.

Kommentarer likt denna har fått mig och säkert många andra tjejer att gråta så jävla många gånger under mina år som tonåring för att "det inte finns några bröst" - håll käften idiot man får köpa vilken jävla bh man vill oavsett storlek.

Till sist: skaffa dig ett jävla självförtroende och sluta klanka ner på andra.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-25 kl.11:43:28

Åh vilka fina! älskar VS (who doesn't, hehe)!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-25 kl.18:52:28

Åh men fyy så söta! In love
${CommentAuthorLinkIf}

2013-12-26 kl.00:51:16

Åh har suktat efter den VS bikinin så länge men har inte hittat den någonstans. Snälla snälla skulle du kunna skriva ut namnet på bikinin? Hade blivit SÅ tacksam, verkligen.

När jag ändå är igång måste jag säga att jag älskar din blogg & hur stark du är, you go girl!
Skriv en ny kommentar