Adriana dress

Den här klänningen står på önskelistan för jul! Så himla snygg!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-13 kl.12:25:42

Hej Natalie! Du får höra detta varje dag med stora hjärtan, jag vet hur det är, varit i samma situation som du är nu i. Självförtroendet är lågt, rädslan är lång och ångesten är stor. Det kommer gå över, jag lovar dig. Det jag vill säga dig är..du försöker och klarar dig jätte bra hittills och bättre blir det, du måste bara hitta lilla röda tråden i allt hela. Mitt bästa sätt var att måsta undvika alla dumma och otåliga kommentarer man fick och höra på de närmaste vännerna, släkt och familj.
Har läst din blogg en lång tid men inte kommenterat för vet hur det är att vi människor tränger oss på och själva vi som går igenom detta hänger inte med och det slutar oftast till dåliga resultat. Har en stoor respekt för dig gumman, hoppas du förstår och orkar ditt bästa framåt. Du kommer märka förändringen men åt den positivare sidan. Stora kramar från mig ! Stay Strong! :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-13 kl.14:00:37

Vart kommer den ifrån? Tacksam för svar!
Skriv en ny kommentar