Dear santa...

Många bloggare har ju börjat med att lägga upp sina önskelistor för julen och jag är inte heller sen med det... Hehe. Nej men helt ärligt så önskar jag mig inte speciellt i år om man bortser från en iPhone 5s i guld. Det skulle allt vara något, den är ju verkligen så himlans fin! Utöver den önskar jag mig kläder, underkläder, serier, pengar och presentkort osv! 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-19 kl.19:07:46

Finfin! :) Jag fick en iphone 5 förra julen, men de fanns inga skal till den då så den blev lite sprucken i kanterna... Men men, behåller den nog ett tag till.
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-20 kl.01:09:00

Hej Natalie, är en ganska så ny läsare hos dig, haha men jag tycker din blogg är jättebra! jag lider inte av anorexia men jag har en ätstörning...och om 2 veckor ska jag till BUP's ätstörningsenhet. Har du varit där någon gång?kan inte du typ berätta hur det var? jag är sjukt nervös och vill verkligen inte dit! ta hand om dig & hoppas du blir frisk <3 kramar!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-20 kl.17:08:46

Besök gärna min blogg med!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-21 kl.01:00:33

Du köpte en triangl bikini förut, har för mig det (?) iaf så tänkte jag fråga hur storlekerna är jämfört me de i Sverige, 34,36, xs och sånt. De har rätt annorlunda, svara i ett inlägg tack
Skriv en ny kommentar