Q/A

Det var ett tag sedan jag svarade på frågor i ett inlägg och såg att jag hade lite frågor på hög som väntar svar så hey ho let's go!
 
Kan inte du göra en room tour på videofymy?:)
Absolut kan jag göra det men det får bli efter att jag har fixat klart allt i mitt rum, håller ju som sagt på och fixar om det lite smått. Kastat ut möbler och nu är det bara två hyllor som ska upp!

Kan inte du börja göra videoinlägg? :)
Alltså har försökt mig på det där förut... Men kan verkligen inte ta det seriöst och så känns det så jäkla stelt att sitta och snacka med sig själv, men absolut kan jag tänka på det iallafall så får vi se!
 
Vet personalen om din anorexi? Och har de sagt något till dig, med tanke på att du verkligen ser väldigt sjuk ut?
Jag vet inte, dock kom det fram en kund igår som var mamma till en kille som gick i min skola för några år sedan när jag stod i kassan med en av dom som jobbar på Bikbok och började fråga mig om jag mådde bra och massa frågor om anorexin, kände inte ens människan så blev väldigt chockad. Haninge är verkligen litet... Alla vet verkligen allt. Så om dom inte visste det innan borde dom ju veta det nu haha. 
 
Hej jag undrar om du har kvar ditt marc by marc jacobs dataväska?
 
Nej tyvärr, det är sålt!
 
Vad tyckte du om filmen? Sevärd?:)
 
Ja det tycker jag absolut att den är, gillar Mikael Persbrandt som skådespelare och han gjorde rollen super bra! 
 
Hur lång var leveranstiden? :)
Det tar olika lång tid varje gång tycker jag, ibland tar det två veckor ibland tre eller fyra... Men det brukar för det mesta ta cirka 2 veckor att få hem kläderna!
 
Hej vilket gymnasium går du på? Älskar din blogg och kämpa vidare! <3
Jag går på Thoren business school. Åh tack så hemskt mycket! 
 
Hej! jag har också tänkt att beställa den kappan och jag har en fråga. Gick du upp i storlek eller tog du den storleken du provade på zara?Jag provade M på zara vilket var alldeles för stort. Vilken storlek bör jag ta om jag beställer från Sheinside?
 
Oj jag vet inte riktigt, alltså sheinside har ju bara S, M och L eller one size medan sara har mellan XS-XL. Jag provade kappan på Zara i XS men även den var lite stor, eller alltså jag såg ut som en man i den haha... Bredaxlad och jag vette sjutton allt... Men överlag brukar ju i princip alla säga att man ska ta 1-2 storlekar större än vad man brukar ha på sheinside. Jag tog iallafall en S eftersom det var den minsta storleken och den sitter bra tycker jag! Så jag skulle säga att storlekarna på Zara är mycket större än på Sheinside, så om du är en storlek M i vanliga fall skulle jag köra på en L på sheinside!
 
Vilken linje går du? :)
Jag går business program, dvs. ekonomi!
 
Vilken sorts Canada Goose vinterjacka har du? :)
Modellen på min jacka heter Montebello!
 
Vart kan man se gamla VS fashion shows??
 
Länk: http://www.youtube.com/user/VictoriasFashionShow
 
Vad fin kjol! hur mkt kostade den? :)
Oj, tror den kostade 299kr, inte helt säker dock...
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-13 kl.18:35:35

Hur lång är du? :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-13 kl.18:35:36

Hur lång är du? :)
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-22 kl.19:15:00

Måste bara säga att du är så sjukt stark, och jag blir verkligen så himla inspirerad av dig, jag är själv smal & har också varit riktigt smal, men klättrar mig mer och mer uppåt & du får en verkligen att vilja ge fan på det och kämpa och visa alla folk som inte tror på en att det går visst! kram kämpa vidare
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-24 kl.14:14:50

Skulle du kanske kunna skriva lite om TBS? :)
Skriv en ny kommentar