Rebecca Stella

 
Alltså what is there not to love about Rebecca?! Är helt fast i hennes och Isabel's podcast, det går inte att inte skratta när man lyssnar på dom två... Iallafall, Rebecca verkar vara världens skönaste brud och inte nog med det så har hon så grym smak också! She did it last year, and she does it again! Hennes kollektion som hon släppte under samma tidpunkt förra året vart riktigt populär och hennes klänningar sågs på varannan tjej på nyårsafton, och i år lyckas hon igen! Min absoluta favorit ur hennes kollektion är den här gröna paljett klänningen, hur snygg som helst! Skulle lätt beställt den om det inte vore så att alla klänningar sitter som sopsäckar och lär inte kunna ha den tills nyår så det blir tyvärr ingen klänning för min del, men jag tycker definitivt ni läsare som inte kirrat en klänning för nyår ännu ska ta en titt på den här, grymt jäkla snygg! Som sagt, kunde jag - hade jag köpt den på direkten! Klicka på bilden för att komma till klänningen! 
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-17 kl.21:08:22

Kunde inte hålla med dig mer! Hon är underbar! Gillar också att hon döpt kollektionen till "i am fighting for the girls who never think they will win" så fint!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-18 kl.14:11:30

Bra du bloggar
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-19 kl.16:02:52

den är sjukt fin!
${CommentAuthorLinkIf}

2013-11-19 kl.17:15:11

Hej!
Hittade precis till din blogg och fastnade direkt. Dels för att jag själv är klädtokig och del för att jag själv kämpar med anorexi.
Antar att du får höra det ofta men ditt hår är verkligen helt fantastiskt! Mitt egna en gång långa och tjocka hår börjar dessvärre falla av mer och mer. Jag tar en multivitaminbrustablett varje dag men det verkar inte hjälpa så mycket. Har du några råd för hur man kan få behålla håret? Tunnhårigheten triggar min anorexi än mer då det gör att jag känner mig än fulare och än mer otillräcklig.
Skriv en ny kommentar