Bloggtips: Fanny Persson Skoog

 
I mean, look at this beauty?! Inte bara strålar det om hennes utsida, hennes insida är minst lika fin! Det här är en utav mina närmsta vänner, Fanny. Hon är en sådan underbar person med världens finaste personlighet och hon är alltid så glad och positiv. Man mår verkligen så himla bra runt henne, hennes besök ner till Stockholm var ett utav det bästa som hände 2013 faktiskt, mådde verkligen bra varenda sekund hon var här! Hennes energi smittar av sig helt enkelt, hennes accent också haha! Jag är en sådan person som snappar upp på accenter, så varje gång jag träffar Fanny springer jag runt och snackar som en liten boråsare en vecka efter det haha! Dock bor den hör tösen allt för långt bort och det gör att vi inte träffas ofta, någon gång per år bara... Men jag hoppas verkligen att vi får chansen att träffas fler gånger det här året! Någon hade frågat om hur jag och Fanny fick kontakt med tanke på den enorma sträckan mellan oss. Jo jag tror det är cirka 3 år sedan snart vi träffades och det var utomlands. Vi bodde på samma hotell och hade väl sett varandra lite men det var inte förrän min sista vecka som vi "vågade" ta kontakt. Jag hade trott att Fanny inte var svensk (för människan var så jäkla brun, något man blir måttlig avis på när det gäller Fanny...) men trots att vi bara umgicks en vecka under mina tre veckor där så klickade vi direkt och den veckan var verkligen så himla kul! Direkt efter att Fanny kom hem igen så åkte jag ner till henne i Borås och hade det riktigt gött! 
 
Men Fanny's blogg tycker jag verkligen att ni ska spana in! Inte nog med att hon är så jäkla vacker (vem håller inte med om det?! alltså har ni sett hennes leende...) så är hennes blogg bäst, älskar den! Lika underbar och go som hon själv! Klicka HÄR eller på bilden för att komma till min fina väns blogg! 
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-03 kl.20:41:39

läste nu i din beskrivning om dig själv att du är påväg till ett friskt liv och det är ASBRA! Jag var inte ens pepp på att ta mig ur när jag tog till mig Jesus och ändå är det dit jag är påväg nu. Som om han kan hjälpa mig som inte ens ville riktigt dit, Sister, he can help you even more! och har du dessutom hjälp från sjukvården..Damn girl! fasen va bra i sådana fall! GRYMT! Tror på dig! ;-)
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-05 kl.05:54:07

Läser det bara om och om igen, så underbar är du. Älskar dig, puss<3
Skriv en ny kommentar