Christmas gift from VS

${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-01 kl.15:28:44

Så fina!
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-01 kl.21:56:51

Hej Natalie!
Jag tycker du verkar vara en jättestark och vacker tjej med en grym blogg och hoppas 2014 bjuder på ett bättre år.
Men nu till saken, jag har har precis som dig haft men inte alls lika allvarligt som dig tänk på vad jag äter, beundrat Victoria secret ect. För några dagar sedan såg jag en video om VS ängeln Kylie, tycker du borde se den om du har tid över, börja på 23 min. Du vet säkert redan en del hur den fungerar bakom men det var väldigt intressant att höra hur hon som själv upplevt situation har för åsikt idag, tror även du skulle gilla det och tycka det var intressan. Kraam
http://www.youtube.com/watch?v=2-lGIpiBpwQ
${CommentAuthorLinkIf}

2014-01-08 kl.15:29:15

Blir det mycket tull när du beställer frän Victorias?
Svar: Ja eller 465kr fick jag betala sist!
Natalie Sandqwist
Skriv en ny kommentar